ا.ن. آقا هاله ی نورش کم بود، حالا مستجاب الدعوه هم شد.

آقا من بعد از دیدن این خبر فارس نیوز در مورد این که خداوند دعای باران احمدی نژاد را اجابت کرد یه خورده به فکر افتادم.

اجابت درخواست دعای باران احمدی نژاد

در اصل دارم فکرمی کنم از این همه دعا چرا همیشه در طول تاریخ دعای باران اجابت می شه.

خوب ما خیلی حالت هایی داریم که یه جماعتی با هم دعا می کنن.

مثلا در جنگ های سودان و در دارفور که صدها هزار نفر بی خانه شدند و هزاران نفر کشته شدند خدا اصلا دعاها رو نمی شنید. یا جنگ جهانی اول و دوم یا جنگ ایران و عراق که مردم هشت سال هر شب آرزوی مرگ صدام رو کردن  آخرشم هیچی به هیچی.

یا مثلن وقتی در رواندا هزاران نفر کشته می شوند و مردم از ته دل ، آره از ته دل، برای پایان جنگ دعا می کنند، خدا انگار رفته مرخصی.

یا این همه بچه آفریقایی با شکم های باد کرده و چشمای ورقلمبیده از خداوند درخواست غذا می کنن. مادراشون که دیگه سوز دعاشون عرش رو از حرارت آب می کنه. والا آخه چطور می تونه ببینه بچه از گشنگی داره می میره، کنارشم یک لاشخور نشسته، مادرشم داره گریه می کنه و بعدش هیچ کاری نکنه.

یا یه کمی نزدیک تر که بیایم وقتی توی بم زلزله میاد و ده ها هزار نفر بی خونه می شن خدا رفته گل بچینه.

یا بعد از انتخابات صدها هزار نفر سر پشت بوما داد زدن خدا رو صدا کردن و آرزوی مرگ دیکتاتور رو کردن. خداییش من جای خدا بودم یه تکونی به خودم می دادم اما انگار نه انگارکه  این همه خلایق دارن همگی یه چیز از خدا می خوان. تعدادشون هم خدا وکیلی از اونایی که رفته بودن دعا و نماز  بارون بخونن خیلی بیشتر بود. همه هم از ته دل و با آخرین اخلاصشون داد می زدن.

اما نمی دونم چی می شه تا یه جماعتی جمع می شن و برای بارون دعا می کنن، ضرتی بارون میاد ( البته این مساله شامل حال آفریقا و کشورهای گرم سیر نمی شه).

حالا من با دو تا مشکل مواجهم:

نخست این که چرا فقط دعای دسته جمعی بارون اجابت می شه. آیا خدا فقط در مورد بارون تخصص داره و در تخصصش مرگ دیکتاتور و پایان جنگ و سیر کردن گرسنه ها و این حرف ها نیست؟ یا مثلن آزادی اسرا و از این حرف ها ( به خصوص که توی ماه رمضون این قدر می گیم الهم فک کل اسیر که آدم باورش می شه خدا قراره قاچاق چی ها و دزدها رو هم آزاد کنه. البته این دعا در مورد سیاسی ها کارگر نمی افته ها گفته باشم)؟

دوم این که: خدایا این همه آدم حسابی دعا کردن و تو اونا رو به چیزتم حساب نکردی. اما تا این مموتی خل و چل دعا کرد فرتی بارون فرستادی. من که می گم این فالس نیوز دروغ می گه. من فکر می کنم حتی اگر فالس نیوز هم اشتباهی درست بگه می شه این طور تصور کرد که از قبل با هواشناسی هماهنگ بودن.

که در این صورت هم تو،   ببخشید شما،   باید اگر هم قرار بود بارون بیاد جلوش رو می گرفتی.

آخه حیف نیست سوژه می دی دست چهار تا جوجه بسیجی؟ حالا بسیجی ها به کنار.  این کمپوت ا.ن. جو گیر می شه آخه.

حالا هاله ی نورش کم بود، ا.ن. آقا مستجاب الدعوه هم شد.

دلت اومد این ا.ن. دعا کنه بارون بیاد بعد تو هم دست روی دست بذاری تا بارون بیاد؟

آخه من قربون اون قدرت و حکمتت برم. این یکی دیگه حکمتش چی بود؟

نکنه این بار هم اشتباهی اومدی از حکمت دری رو ببندی و بعدی رو واز کنی و همه چی قاطی پاطی شد و تو هم جوگیر دعای بارون شدی و نتونستی خودتو کنترل کنی و خلاصه بارون رو فرستادی؟ و به این ترتیب به قول قدیمی ها یه قفل دیگه هم زدی رو قبلیه؟

من آن چه شرط بلاغ بود با تو گفتم. بعدن نگی هیچ کی نگفت. آخه همه تازگی ها قات زدن به رهبری نامه می نویسن من می خوام یه راست بیام سراغ خودت.

یه آخوند تو محلمون بود شب های احیا می گفت یه شب یه کافربت پرستی داشت با بت های خودش راز و نیاز می کرد. تا صبح می گفت یا صنم یا صنم یا صنم. دم دمای صبح خوابش گرفت و اشتباهی به جای یا صنم گفت یا صمد و اون وقت ( این جاش خداییش آخونده کولاک می کرد) خدا به فرشته هاش می گفت برید نیاز بنده من رو برآورده کنید. فرشته ها عصبانی می شدن می گفتن خدایا این یارو اشتباه کرد اما خدا می گفت عیبی نداره بندمه غیر از من کسی رو نداره.

حالا که تو این همه باحالی و منم در پست قبلی ام این همه دعا در حق مموتی ا.ن. کردم ، خودت یه کاری بکن دیگه. این مردم دارن ازت روگردون می شن ها!!! حالا خود دانی

6 پاسخ to “ا.ن. آقا هاله ی نورش کم بود، حالا مستجاب الدعوه هم شد.”

  1. afternoonn Says:

    جدیدا یاد گرفتن تو کار خدا هم دخالت می کنن.. دیگه بارون هم معنای قبلیش رو نداره , با استفاده از بارور کردن ابرها بارون ایجاد می کنن , خدا هم باورش نشده یه جا وایساده ببینه آخرش چی میشه ؟!! ….

  2. ایرانی Says:

    ما عادت کردیم به این حرفها ولی اگر بگن مثلا آنجلا مرکل صدراعظم المان دعا کرد و وضعیت یورو خوب شد یا اوباما به کلیسا رفت و چاه نقت منفجر شده محو شد. کمپلت دنبا و علی الخضوص خود احمدی نزاد و گروهش به اونها حمله میکتتد و میگویند که عقلشان را از دست داده اند. من کم کم از ایرانی بودن دارم خجالت میکشم. هر کاری اینها میکنند را ما تفسیر میکنیم. به جای ریشه کن کردن اینها. روزی که اعلام کردند این شخص رییس جمهور مادام العمر است آیا باز هم تفسیر میکنید یا فریادزنان به خیابانها میریزید؟ ملت ایران آن روز چه عکس العملی انجام خواهد داد؟

  3. iran Says:

    khodaee vojood nadare. eeno hanooz nafahmidin mage.khoda khode shomaeen , payambaretoon ham agletoon.

  4. nazanin Says:

    سلام دوست عزیز میشه یه دعوتنامه بالاترین برام بفرستی خیلی لازم دارم
    ممنون میشم اگه لطف کنی

    nazi.joon.goli@gmail.com

    • دامبولی Says:

      سلام دوست عزیز من هم عضو بالاترین نیستم

      شما می تونید با دنباله کار کنید که صف انتظار نداره.
      در ضمن کمکی به بالاترین هست و از حجم بالاترین یه کم کم می کنه.

      به بالاترین هم کمک می کنه چون رقیبش می شه و رقابت خوبه

  5. afternoonn Says:

    اگر روزی اعلام کنند که رییس جمهور مادام العمر است و یا هر گزافه ای که مربوط به رییس جمهور است ؛ من فقط و فقط لبخند میزنم چون دستشون برامون رو شده عزیز !!

پاسخی بگذارید

