کی؟ من؟ شاید من اصلن مسلمان نباشم یا اسلام را قبول نداشته باشم

برچسب‌ها:

3 پاسخ to “کی؟ من؟ شاید من اصلن مسلمان نباشم یا اسلام را قبول نداشته باشم”

  1. راشین Says:

    من حتم دارم که فاطمه خودش به درستی نه دنیا رو دیده بود و درکی از دنیا داشت. توی یه خونه تاریک به دنیا اومد و توی همون تاریکی هم مرد بدون اینکه بدونه واقعا چه خبره در اطرافش. به احتمال قوی خود فاطمه کور بوده برای همین نمی خواست که کوریش دیده بشه و دیگران حقیقت رو ببینند.

  2. ایرانی Says:

    خب بمن جه ربطی دارد که فاطمه چه کار می کرد.

  3. armin salehi Says:

    این طوری درست تراست ( اصلا )
    عکسی جالبی است .

پاسخی بگذارید

