پیش بینی های مقام معظم رهبری

در راستای پیش بینی آشوب های لندن توسط مقام معظم رهبری، سایر پیش بینی های مقام عظمای ولایت خدمت شما اعلام می شود:

لعنت بر پدر و مادر کسی که فکر کند این چیزهایی که ما می نویسیم خالی بندی است.

در ضمن لطفا با لهجۀ آقا بخوانید.

من پیش بینی می کنم هر کسی که با بنده در افتاد، ورافتاد. این ها چیز کمی نیست. ببینید عزیزان من، کسانی بودند بدون بصیرت مثل سحر خیز  و زیدآبادی و این ها که پیش بینی بنده را جدی نگرفتند و به عقوبت آن دچار شدند.

من پیش بینی می کنم هر کسی که به نتایج انتخابات شک کند ، پروردگار دهانش را سرویس می کند. خوب ببینید، ما روز جمعه پیش بینی کردیم، اما عده ای گوش نکردند آمدند اعتراض کردند و نتیجه اش را دیدند.

من پیش بینی می کنم هر کسی در زندان اعتصاب غذا کند و غذا نخورد کارش به بیمارستان می کشد و شاید بمیرد. خوب البته این چیز جدیدی نیست، در زمان آن پدر و پسر هم بوده است. این ها می آیند و فکر می کنند با اعتصاب غذا راه به جایی خواهند برد در حالی که ملت همیشه در صحنه است و بنده می دانم این ها پس از چند روز اعتصاب غذا دیگر توانی برای راه رفتن نخواهند داشت و اگر ادامه بدهند خواهند مرد. بعضی از این بی بصیرت ها پیش بینی من را نادیده گرفتند و مردند.

من پیش بینی می کنم که هر کس شب زیادی چایی بخورد نصفه شب باید بیدار شود. عزیزان من، بحمدالله ما از نظر علمی به جایی رسیده ایم که می توانیم پیش بینی کنیم این چیزها را. بدبختانه در زمان روسای جمهور قبلی این چیزها نبود اما از زمانی که آقای احمدی نژاد سکان دار این کشور شده اند، این پیش بینی ها دارد درست از آب درمی آید.

من با اندک آبرویی که در پیشگاه الهی دارم و با جسم ناقصم پیش بینی می کنم که دشمنان بنده خوارمادرشان توسط بسیج و نیروهای گمنام امام زمان یکی خواهد شد. این ها همه نعمت است، موهبت است. آقا امام زمان است که نظر دارد به این کشور و رهبری، اگر نه که این دشمنان همیشه مترصد است که به اسلام و رهبری ضربه بزند.در مورد جریان فتنه هم همین اتفاق افتاد.  کسانی بودند که ناخودآگاه آب در آسیاب دشمن می ریختند که به حول و قوه الهی این ها خوار و ذلیل شدند و پیش بینی من درست از آب درآمد.

بنده پیش بینی می کنم که اگر کسی لوبیا بخورد می تواند جمعیتی از دشمنان را از هم بپاشد. این ها همه از برکات اسلام است.  این طور نیست که عده ای بیایند و فکر کنند می توانند آن جا بنشینند و آب از آب تکان نخورد. بوی لوبیا که درآمد دشمن فرار خواهد کرد. همین آقای فیروزآبادی را ببینید، خدا حفظشان کند، کافی است ایشان یک پاتیل لوبیا قبل از حمله دشمنان بخورد، آن وقت خواهیم دید که چه کسی مرد جنگ است. خواص باید این چیزهارا بداند. مردم هم باید بدانند من برای چه هدفی این آقای فیروزآبادی را نگه داشته ام، برای همین پیش بینی هاست تا دشمنان خدای ناکرده به رهبری و نظام لطمه نزنند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

 

برچسب‌ها:

2 پاسخ to “پیش بینی های مقام معظم رهبری”

  1. راه رهائی Says:

    عالی بود با حال دمت گرم

  2. رهبر فرزانه انقلاب Says:

    صحنه را دیدم، نوشته های شما بدون استثنا قشنگ است

پاسخی بگذارید

