مژده به نقویون، بخش استفتائات امام نقی راه اندازی شد

دیگر نگران پرسش های فقهی خود نباشید

پرسش هایتان را از مولای متقیان امام نقی بپرسید و پاسخ فوری بگیرید.

استفتائات قبلی را می توانید این جا ببینید.

اولویت با بسیجی هاست.

Advertisements

8 پاسخ to “مژده به نقویون، بخش استفتائات امام نقی راه اندازی شد”

  1. Aja Says:

    با سلام ، از اینکه چنین مکانی را برای استفتائات نقویون عزیز راه اندازی کردین کمال تشکر و امتنان را دارم چون ما نقویون! همیشه و همه جا سئوالاتی برامون پیش میاد که نمیتونیم جواب درست و درمونی بگیریم ! فلذا من بعنوان اولین نقوی! میخواستم بدونم حکم انگشت کردن توی دماغ با انگشت رسوندن به یک بازیکن چه حکمی داره؟! و اگه به جای یک انگشت، چهار انگشت فرو کنیم آیا بازی فوتبال ، معتبره یا نه؟! ضمنا حکم تماشاچی ها رو هم میخواستم بدونم!
    با تشکر : یک نقوی مخالف علوی و عباسی!!

    • دامبولی Says:

      هوالانگشت کن

      احکام انگشت کردن در دماغ با انگشت رساندن به افراد متفاوت است چون می توان چهار انگشت را مثل این برادر رضایی در آن جای طرف فرو کرد اما نمی توان چهار انگشت را در سوراخ دماغ فرو کرد، فلذا این مساله در صورت همگانی بودن آن، احکام نماز جماعت هم بر آن مترتب است بدین وسیله که اگر شما کسی را با یک انگشت انگشت کنی یک ثواب می بری، و اگر دو انگشت دو ثواب، و سه انگشت سه ثواب و الی آخر. اگر بازیکن فوتبال را انگشت کنی که اجر آن چندین برابر می شود، برای مثال اگر فوروارد برزیل را چهار انگشت کنی یه چیزی حدود چهار هزار حسنه برایت نوشته می شود و اگر دروازه بان تیم مالدیو را انگشت کنی نهایتن چهارصد حسنه برایت نوشته می شود.
      از پدرم شنیدم که او از پدرش شنید و همین جور تا بالا که جدم پیامبر اکرم (ص) فرمود: هر کس بازیکنی را در استادیوم ده هزار نفری انگشت کند آن هم چهار تایی، فرشته ها هزاران سال برایش ثواب آن را می نویسند و اگر کسی بازیکنی را در استادیوم صد هزار نفری انگشت کند آن هم چهارتایی، و جلوی دوربین صدا و سیما، حتی اگر تمام درختان قلم شوند و دریاها و اقیانوس ها جوهر شوند و تمام فرشتگان به جای دوختن پرده ی بکارت حوری هایی که ضرت و ضرت بکارتشون رو از دست می دن، بشینن ثواب این انگشت چهارتایی را بنویسند، نخواهند توانست و همون طوری که در بالا گفتم ثواب آن یه چیزی تو مایه های ثواب نماز جماعته.
      اما در مورد بازی فوتبال که باید بگویم این انسان های دیوانه ای که به جای گریه بر جدم حسین، فوتبال بازی می کنند را باید گرفت هر کدام را یک انگشتی مشتی چیزیشان کرد. فوتبال هم اعتباری ندارد مگر آن که قبل از بازی زیارت عاشورا در آن خوانده شود و بعد از بازی هم دعای فرج.
      اما مشکلاتی هم در زمینه احکام انگشت هست که نمی توان نادیده گرفت چون در مورد جماع ما مساله ی سر آلت یا همان ختنه گاه را داریم اما در انگشت ها سر آلت نداریم و فقط بند اول را داریم که جای سر آلت را نمی گیرد چون بند اول انگشت کجا و ختنه گاه کجا، به قول شاعر :
      شکر مازندران و شکر هندوستان ——- هر دو شیرینند اما این کجا و آن کجا
      علی ایحال شما فعلن احکام ختنه گاه را در مورد انگشت هم حساب کنید. بدین ترتیب که اگر بند اول فرو برود به غسل نیازی نیست اما از بند اول که گذشت، احتیاط واجب این است که ببینی طرف حالی به حالی شده است یا نه، اگر طرف خوشش آمد سریع او را در بسیج محل ثبت نام می کنی تا برادرا کمی از خجالت ایشان در بیایند و بعدن خود ایشان تبدیل به یکی از اون کونده پرروها بشوند، شاید یه احمدی نژاد دیگه از توش دراومد.
      تماشاچی ها هم مثل همان نماز جماعت که با بغل دستی هایشان (یکی دو تا چپ و یکی دوتا راست) دست می دهند، می توانند بغل دستی هایشان را انگشت کنند. مستحب آنست که یک موج مکزیکی الکی راه بیندازی تا وقتی بغل دستی ات بلند شد سریع او را انگشت کنی. احوط آنست که وقتی بغل دستی ات پرسید اخوی چه می کنی شما پاسخ بدهی: چی؟؟؟ و این هم همان کونده پررویی است که در بالا عرض کردم که افتخار آن را به هر کسی نمی دهند.

      وصل الله علی النقی و رفقائه و اعوانه و انصاره و اکنافه و تازگی ها پیروان وبلاگه و لایک کنندگان و اعضای فیس بوکه

  2. داا Says:

    کسکش جاکش برو اون ننه جندت تو مسخره کن

    • دامبولی Says:

      هوالجاکش
      اخوی شما بی دلیل عصبانی می شوی، ببینم در راه مانده ای؟ اسیری؟ بی پولی؟ گرسنه ای؟ تشنه ای؟ خوابت می آید؟ می خاری؟
      اگر تشنه ای بگو آبت دهم، اگر گرسنه ای بگو تا غذایت دهم
      اگر اسیری بگو تا آزادت کنم
      اگر بی پولی بگو تا تو را درهم و دینار دهم
      اگر خوابت می آید بیا بریم با هم بخوابیم
      اگر می خاری بگو تا بخارانمت
      اگر کرم کون داری بگو تا کرمش را برایت در بیاورم

      کسی از در خانه ی ما اهل بیت دست خالی بر نمی گردد.

      اما در مورد ننه ام: مادر من زهرای اطهر است، بتول است، فاطمه است. من امام نقی هستم و نسبم به زنی فاحشه در شهر بخارا، نه ببخشید یهو طبع شعرم گل کرد، نسبم به جده ام زهرای مرضیه می رسد. همونی که سالی ده روز براش گریه می کنی تو ایام فاطمیه
      من کجا کسی را مسخره کردم برادر؟ من گفتم پرسش های فقهی خود را بپرسید. این کجایش مسخره کردن است؟

      واسلام علی من التبع الهدی و الهادی و مامهم و ابهم و همسایهم و شوهر خواهرهم، و پسرخالهم، و دختر داییهم و ….

  3. Aja Says:

    دامبولی جان سلام،از اینکه سئوال فقهی ،شرعی،عرفی و ورزشی این بنده حقیر سراپا تقصیر رو با استناد به جدت ،بصورت مستدل،منطقی وبسیار هوشمندانه دادی نهایت تشکر رو دارم و به عنوان یک نقوی! تو را تحسین میکنم ،امیدوارم راه تو را که راه نقوی ناب است به تمامی نقویون جهان نشان بدهم!
    همچنین از جواب دندان شکنی که به آن نقوی نمای ابله بی بصیرت ! که میخواست شأن و منزلت تو را زیر سئوال ببرد بسیار خرسند شدم .
    در آینده سئوالات دیگری که برایم پیش آمده حتما ازمحضر جنابعالی کسب فیض خواهم کرد!
    موفق باشی

  4. Aja Says:

    دامبولی جان لطفا نظرت رو راجع به مطالبی که باقر مجلسی در حلیة المتقین نوشته برام بگو:
    فصل دوم : در فضيلت سر تراشيدن و آداب آن
    از حضرت امام موسى عليه السلام منقول است كه سه چيز است هر كه لذتشان را يافت ترك نمى كند: مورا از بيخ گرفتن و جامه را كوتاه كردن و وطى كنيزان كردن !
    حضرت صادق عليه السلام فرمود كه موى سر را از بيخ بگير تا چرك نگيرد و جانوران در آن جا نكنند و گردنت گنده شود و ديده ات جلا يابد و بدنت راحت يابد!
    حضرت صادق عليه السلام فرمود كه من هر جمعه سر ميتراشم !
    درحديث ديگر فرمود كه موى پشت سر را تراشيدن غم را زايل ميكند!
    درحديث صحيح از حضرت امام موسى عليه السلام منقول است كه چون موى سر بلند شود چشم را ضعيف مى كند و نورش را كم مى كند و مويش را ازاله كردن ديده را جلا ميدهد.
    در فقه الرضا عليه السلام مذكور است كه چون خواهى كه موى سر را بتراشى رو بقبله كن و ابتدا كن از پيش سر از جانب پيشانى و بتراش تا دو استخوان كه از پهلوهاى گوش بلند شده اند و درحين شروع اين دعا بخوان بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَعَلى مِلَةِ رَسُولِ اللّهِ سُنَّتِهِ حَنيفا مُسْلِما وَمااَنَا مِنْ الْمُشْرِكينَ اَلّلهُمَّ اَعْطَنى بِكُلِ شَعْرَةٍ نُورا ساطِعا يَوْمَ الْقِيمَةِ پس چون فارغ شوى بگو اَلّلهُمَّ زَيّنى بِالتُّقى وَجَنِّبْنْى الرّدى وَجَنِّبْ شَعْرى وَبَشَرى الْمَعاصى وَجَميعَ ماتَكْرَهُ مِنّى فَاِنّى لااَمْلِكُ لِنَفْسى نَفْعا وَلا ضَرّا.
    در روايت ديگر منقول است كه در وقت شروع اين دعا بخواند بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَعَلى مِلَةِ رَسُولِ اللّهِ صَلَّى اللّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ اَلّلهُمَّ اَعْطِنى بِكُلِّ شَعْرَةٍ نُورا يَوْمَ الْقَيمَةِ و چون فارغ شود بگويد اَلّلهُمَّ زَيّنى بِالتَّقْوى وَجَنِّبْنىَ الرَّدى .
    فکر نمیکنی با این کارها کمی اسکل میشیم!!؟

    • دامبولی Says:

      هوالجمیل و یحب الجمال

      قبل از هر چیز باید بگویم که جدم این حرف ها را الکی نزده است و دلیل دارد.

      اول این که چرا موی بلند نور چشم را کم می کند: چون وقتی موهای شما بلند می شود توی صورتتان می ریزد و جلوی چشمتان را می گیرد،بنابراین دیدتان کم می شود و نور کم تری به چشمانتان می رسد. حتمن داری فکر می کنی که این که خیلی آسان بود، درست فکر کردی. اگر همین عرب های احمق نبودند که ما الان این همه عزت و منزلت و جایگاه نداشتیم. این بیابان گرد ها نمی دانستند که دلیل کم شدن نور چشمانشان ریختن موهای بلندشان روی صورتشان بود که جلوی دیدشان را می گرفت. پس کوتاه کردن مو باعث افزایش نور چشم و بهتر دیدن می شود.
      این را گفتم که فکر نکنی ما همین جوری حدیث و روایت سر هم می کنیم.

      و اما در مورد کوتاه کردن جامه باید بگویم که دلایل زیادی وجود دارد که اگر کسی جامه اش کوتاه شد و لذت آن را درک کرد، دیگر نمی تواند جامه بلند بپوشد:
      دلیل اول آنست که در گرمای حجاز وقتی جامه ات کوتاه باشد با کوچک ترین بادی که بوزد، باد به آلت مبارک شما می خورد و خیلی خوش خوشانتان می شود و چه چیز در این دنیا از این آلت مهم تر. این قضیه برای خانم ها هم صدق می کند چون اون جای اون ها هم باد می خورد که خوب چه بهتر.
      دوم این که اگر بخواهی با شتر یا گوسفندی وطی کنی خیلی فوری می توانی ردایت را بالا بزنی و به کار مشغول شوی در صورتی که اگر ردایت بلند باشد، تا بیایی ردایت را بالا بزنی یا این که شتر فرار می کند یا این که جامه ات جلوی دست و پایت را می گیرد و لذت جماع را از بین می برد.
      سوم این که اگر خودت یا برادر مومنت بخارید، هر دو می توانید سریع رداهایتان را بالا بزنید و به کار خاراندن یک دیگر مشغول شوید.
      چهارم این که به محض این که شاشتان می گیرد می توانید جامه را بالا بزنید و بشاشید و خوب صد البته اگر اسهال داشته باشید و جامه بلند باشد تا بیایید جامه را بالا بزنید همه چیز از دستتان در می رود و آبرو ریزی می شود.
      پنجم این که اگر برادر مومنی جامه ای به شما فروخت که بعد از شستشو آب رفت، می توانید آن را بدون نگرانی بپوشید.
      این دلایل را هم گفتم که باز فکر نکنی ما اهل بیت همین جوری ضرتی حکم می دهیم.

      و اما در مورد وطی با کنیزان، آخ که چه حالی دارد این وطی با کنیزان. البته خدا وکیلی وطی با شتر و گوسفند و بز هم خیلی حال می دهد اما وطی با کنیزان چیز دیگری است که دلایلش را می گویم تا بدانی چرا هر که با کنیزان وطی کند دیگر نمی تواند آن را ترک کند.
      اول آن که کنیز را به جهت ان که کنیز است می توانی هر وقت و در هر حال و هر جور که خواستی وطی کنی و این از مزایای کنیزان بود. نیازی به صیغه و آیه و این دری وری ها نیست و فقط ردایت را که البته کوتاهش بهتر است بالا می دهی و بسم الله. می توانی طرف را سر نماز هم بزنی زمین و طرف حق ندارد جیک بزند.
      دوم آن که می توانی با کنیزان وطی گروهی داشته باشی که اگر به این لذت برسی دیگر هیچ گاه نمی توانی با یک نفر وطی کنی. فکرش را بکن داری وطی یکی را می کنی و یکی دیگر را می مالانی و یکی دیگر را می بوسی و این ها هم خودشان هی به هم ور می روند و بعد با تو ور می روند و بعد همه آه و ناله می کنند و یک محشر کبرایی می شود که نگو و نپرس. و این هم یکی دیگر از آن چیزهایی است که این غربی ها از ما آموخته اند و خودم با چشم خودم دیدم توی فیلم هایشان هم نشان می دهند.
      سوم این که وقتی کنیزت دیگر از بر و رو افتاد و سینه هایش شل شد و شکم آورد آن را در راه خدا آزاد می کنی. هم ثواب هزاران سفرحج و هزاران روز روزه داری را می بری و هم این که یک کنیز صفر کیلومتر از بازار مکه یا کوفه یا مدینه می خری و باز روز از نو و روزی از نو.
      چهارم این که می توانی کنیزت را با کنیز برادر مومنت طاق بزنی و عوض کنی. حالا یا ده درهم گیرت می آید یا ده درهم از دست می دهی اما می توانی کنیزی را وطی کنی که برادر مومنت با او وطی کرده. خوشگله را می دهی و خوش هیکله را می گیری یا بر عکس که در آن هم لذتی است بس زیاد.
      فراموش نشود که به هنگام شروع وطی با کنیزان بهتر است این دعا را بخوانی:
      اللهم زید طول آلتی ، و تاخر انزالی و صغر قطر فرجها و فرجهن، و زید الماء فی فرجها و فرجهن و بارد بطونهما و بطونهن فی هذالیل و سایر الیالی بحق محمد و آل محمّد

      و وقتی از جماع با کنیزان فارغ شدی این دعا را بخوان:

      اللهم اعطنی هذالوطی مع الجمل و الغنم و صاحب الجمل و الغنم و الجار و زوجه الجار و المومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات
      اللهم اعطنی قوه ان تکرر هذه الوطی بکل هذا الیل معها و معهن بثلاث و الاربعاء و الخمساء و مع الجمل و الغنم
      یا ارحم الراحمین

  5. Aja Says:

    دامبولی جان لطفا نظرت رو راجع به مطالبی که باقر مجلسی در حلیة المتقین نوشته برام بگو:
    فصل دوم : در فضيلت سر تراشيدن و آداب آن
    از حضرت امام موسى عليه السلام منقول است كه سه چيز است هر كه لذتشان را يافت ترك نمى كند: مورا از بيخ گرفتن و جامه را كوتاه كردن و وطى كنيزان كردن !
    حضرت صادق عليه السلام فرمود كه موى سر را از بيخ بگير تا چرك نگيرد و جانوران در آن جا نكنند و گردنت گنده شود و ديده ات جلا يابد و بدنت راحت يابد!
    حضرت صادق عليه السلام فرمود كه من هر جمعه سر ميتراشم !
    درحديث ديگر فرمود كه موى پشت سر را تراشيدن غم را زايل ميكند!
    درحديث صحيح از حضرت امام موسى عليه السلام منقول است كه چون موى سر بلند شود چشم را ضعيف مى كند و نورش را كم مى كند و مويش را ازاله كردن ديده را جلا ميدهد.
    در فقه الرضا عليه السلام مذكور است كه چون خواهى كه موى سر را بتراشى رو بقبله كن و ابتدا كن از پيش سر از جانب پيشانى و بتراش تا دو استخوان كه از پهلوهاى گوش بلند شده اند و درحين شروع اين دعا بخوان بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَعَلى مِلَةِ رَسُولِ اللّهِ سُنَّتِهِ حَنيفا مُسْلِما وَمااَنَا مِنْ الْمُشْرِكينَ اَلّلهُمَّ اَعْطَنى بِكُلِ شَعْرَةٍ نُورا ساطِعا يَوْمَ الْقِيمَةِ پس چون فارغ شوى بگو اَلّلهُمَّ زَيّنى بِالتُّقى وَجَنِّبْنْى الرّدى وَجَنِّبْ شَعْرى وَبَشَرى الْمَعاصى وَجَميعَ ماتَكْرَهُ مِنّى فَاِنّى لااَمْلِكُ لِنَفْسى نَفْعا وَلا ضَرّا.
    در روايت ديگر منقول است كه در وقت شروع اين دعا بخواند بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَعَلى مِلَةِ رَسُولِ اللّهِ صَلَّى اللّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ اَلّلهُمَّ اَعْطِنى بِكُلِّ شَعْرَةٍ نُورا يَوْمَ الْقَيمَةِ و چون فارغ شود بگويد اَلّلهُمَّ زَيّنى بِالتَّقْوى وَجَنِّبْنىَ الرَّدى .
    فکر نمیکنی با این کارها کمی اسکل میشیم!!؟

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s


%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: