استفتائات و احکام نقوی – در آداب انگشت کردن در دماغ و انگشت رساندن به کسی

سوال: 

با سلام ، از اینکه چنین مکانی را برای استفتائات نقویون عزیز راه اندازی کردین کمال تشکر و امتنان را دارم چون ما نقویون! همیشه و همه جا سئوالاتی برامون پیش میاد که نمیتونیم جواب درست و درمونی بگیریم ! فلذا من بعنوان اولین نقوی! میخواستم بدونم حکم انگشت کردن توی دماغ با انگشت رسوندن به یک بازیکن چه حکمی داره؟! و اگه به جای یک انگشت، چهار انگشت فرو کنیم آیا بازی فوتبال ، معتبره یا نه؟! ضمنا حکم تماشاچی ها رو هم میخواستم بدونم!
با تشکر : یک نقوی مخالف علوی و عباسی!!

جواب:

هوالانگشت کن

احکام انگشت کردن در دماغ با انگشت رساندن به افراد متفاوت است چون می توان چهار انگشت را مثل این برادر رضایی در آن جای طرف فرو کرد اما نمی توان چهار انگشت را در سوراخ دماغ فرو کرد، فلذا این مساله در صورت همگانی بودن آن، احکام نماز جماعت هم بر آن مترتب است بدین وسیله که اگر شما کسی را با یک انگشت انگشت کنی یک ثواب می بری، و اگر دو انگشت دو ثواب، و سه انگشت سه ثواب و الی آخر. اگر بازیکن فوتبال را انگشت کنی که اجر آن چندین برابر می شود، برای مثال اگر فوروارد برزیل را چهار انگشت کنی یه چیزی حدود چهار هزار حسنه برایت نوشته می شود و اگر دروازه بان تیم مالدیو را انگشت کنی نهایتن چهارصد حسنه برایت نوشته می شود.
از پدرم شنیدم که او از پدرش شنید و همین جور تا بالا که جدم پیامبر اکرم (ص) فرمود: هر کس بازیکنی را در استادیوم ده هزار نفری انگشت کند آن هم چهار تایی، فرشته ها هزاران سال برایش ثواب آن را می نویسند و اگر کسی بازیکنی را در استادیوم صد هزار نفری انگشت کند آن هم چهارتایی، و جلوی دوربین صدا و سیما، حتی اگر تمام درختان قلم شوند و دریاها و اقیانوس ها جوهر شوند و تمام فرشتگان به جای دوختن پرده ی بکارت حوری هایی که ضرت و ضرت بکارتشون رو از دست می دن، بشینن ثواب این انگشت چهارتایی را بنویسند، نخواهند توانست و همون طوری که در بالا گفتم ثواب آن یه چیزی تو مایه های ثواب نماز جماعته.
اما در مورد بازی فوتبال که باید بگویم این انسان های دیوانه ای که به جای گریه بر جدم حسین،  فوتبال بازی می کنند را باید گرفت هر کدام را یک انگشتی مشتی چیزیشان کرد. فوتبال هم اعتباری ندارد مگر آن که قبل از بازی زیارت عاشورا در آن خوانده شود و بعد از بازی هم دعای فرج.
اما مشکلاتی هم در زمینه احکام انگشت هست که نمی توان نادیده گرفت چون در مورد جماع ما مساله ی سر آلت یا همان ختنه گاه را داریم اما در انگشت ها سر آلت نداریم و فقط بند اول را داریم که جای سر آلت را نمی گیرد چون بند اول انگشت کجا و ختنه گاه کجا، به قول شاعر :
شکر مازندران و شکر هندوستان ——- هر دو شیرینند اما این کجا و آن کجا
علی ایحال شما فعلن احکام ختنه گاه را در مورد انگشت هم حساب کنید. بدین ترتیب که اگر بند اول فرو برود به غسل نیازی نیست اما از بند اول که گذشت، احتیاط واجب این است که ببینی طرف حالی به حالی شده است یا نه، اگر طرف خوشش آمد سریع او را در بسیج محل ثبت نام می کنی تا برادرا کمی از خجالت ایشان در بیایند و بعدن خود ایشان تبدیل به یکی از اون کونده پرروها بشوند، شاید یه احمدی نژاد دیگه از توش دراومد.
تماشاچی ها هم مثل همان نماز جماعت که با بغل دستی هایشان (یکی دو تا چپ و یکی دوتا راست) دست می دهند، می توانند بغل دستی هایشان را انگشت کنند. مستحب آنست که یک موج مکزیکی الکی راه بیندازی تا وقتی بغل دستی ات بلند شد سریع او را انگشت کنی. احوط آنست که وقتی بغل دستی ات پرسید اخوی چه می کنی شما پاسخ بدهی: چی؟؟؟ و این هم همان کونده پررویی است که در بالا عرض کردم که افتخار آن را به هر کسی نمی دهند.

 

وصل الله علی النقی و رفقائه و اعوانه و انصاره و اکنافه و تازگی ها پیروان وبلاگه و لایک کنندگان فیس بوکه و اعضای فیس بوکه

Advertisements

برچسب‌ها: , , , , ,

یک پاسخ to “استفتائات و احکام نقوی – در آداب انگشت کردن در دماغ و انگشت رساندن به کسی”

  1. Seyed Hossein Says:

    Aali bood

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s


%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: