استفتائات از امام نقی (ع) – اندر آداب کوتاهی مو، کوتاهی جامه و وطی با کنیزان

دامبولی جان لطفا نظرت رو راجع به مطالبی که باقر مجلسی در حلیة المتقین نوشته برام بگو:
فصل دوم : در فضيلت سر تراشيدن و آداب آن
از حضرت امام موسى عليه السلام منقول است كه سه چيز است هر كه لذتشان را يافت ترك نمى كند: مورا از بيخ گرفتن و جامه را كوتاه كردن و وطى كنيزان كردن !
حضرت صادق عليه السلام فرمود كه موى سر را از بيخ بگير تا چرك نگيرد و جانوران در آن جا نكنند و گردنت گنده شود و ديده ات جلا يابد و بدنت راحت يابد!
حضرت صادق عليه السلام فرمود كه من هر جمعه سر ميتراشم !
درحديث ديگر فرمود كه موى پشت سر را تراشيدن غم را زايل ميكند!
درحديث صحيح از حضرت امام موسى عليه السلام منقول است كه چون موى سر بلند شود چشم را ضعيف مى كند و نورش را كم مى كند و مويش را ازاله كردن ديده را جلا ميدهد.
در فقه الرضا عليه السلام مذكور است كه چون خواهى كه موى سر را بتراشى رو بقبله كن و ابتدا كن از پيش سر از جانب پيشانى و بتراش تا دو استخوان كه از پهلوهاى گوش بلند شده اند و درحين شروع اين دعا بخوان بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَعَلى مِلَةِ رَسُولِ اللّهِ سُنَّتِهِ حَنيفا مُسْلِما وَمااَنَا مِنْ الْمُشْرِكينَ اَلّلهُمَّ اَعْطَنى بِكُلِ شَعْرَةٍ نُورا ساطِعا يَوْمَ الْقِيمَةِ پس چون فارغ شوى بگو اَلّلهُمَّ زَيّنى بِالتُّقى وَجَنِّبْنْى الرّدى وَجَنِّبْ شَعْرى وَبَشَرى الْمَعاصى وَجَميعَ ماتَكْرَهُ مِنّى فَاِنّى لااَمْلِكُ لِنَفْسى نَفْعا وَلا ضَرّا.
در روايت ديگر منقول است كه در وقت شروع اين دعا بخواند بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَعَلى مِلَةِ رَسُولِ اللّهِ صَلَّى اللّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ اَلّلهُمَّ اَعْطِنى بِكُلِّ شَعْرَةٍ نُورا يَوْمَ الْقَيمَةِ و چون فارغ شود بگويد اَلّلهُمَّ زَيّنى بِالتَّقْوى وَجَنِّبْنىَ الرَّدى .
فکر نمیکنی با این کارها کمی اسکل میشیم!!؟

دامبولی می‌گوید:

11/11/2011 در 1:36 ق.ظ. | پاسخ   ویرایش

هوالجمیل و یحب الجمال

قبل از هر چیز باید بگویم که جدم این حرف ها را الکی نزده است و دلیل دارد.

اول این که چرا موی بلند نور چشم را کم می کند: چون وقتی موهای شما بلند می شود توی صورتتان می ریزد و جلوی چشمتان را می گیرد،بنابراین دیدتان کم می شود و نور کم تری به چشمانتان می رسد. حتمن داری فکر می کنی که این که خیلی آسان بود، درست فکر کردی. اگر همین عرب های احمق نبودند که ما الان این همه عزت و منزلت و جایگاه نداشتیم. این بیابان گرد ها نمی دانستند که دلیل کم شدن نور چشمانشان ریختن موهای بلندشان روی صورتشان بود که جلوی دیدشان را می گرفت. پس کوتاه کردن مو باعث افزایش نور چشم و بهتر دیدن می شود.
این را گفتم که فکر نکنی ما همین جوری حدیث و روایت سر هم می کنیم.

و اما در مورد کوتاه کردن جامه باید بگویم که دلایل زیادی وجود دارد که اگر کسی جامه اش کوتاه شد و لذت آن را درک کرد، دیگر نمی تواند جامه بلند بپوشد:
دلیل اول آنست که در گرمای حجاز وقتی جامه ات کوتاه باشد با کوچک ترین بادی که بوزد، باد به آلت مبارک شما می خورد و خیلی خوش خوشانتان می شود و چه چیز در این دنیا از این آلت مهم تر. این قضیه برای خانم ها هم صدق می کند چون اون جای اون ها هم باد می خورد که خوب چه بهتر.
دوم این که اگر بخواهی با شتر یا گوسفندی وطی کنی خیلی فوری می توانی ردایت را بالا بزنی و به کار مشغول شوی در صورتی که اگر ردایت بلند باشد، تا بیایی ردایت را بالا بزنی یا این که شتر فرار می کند یا این که جامه ات جلوی دست و پایت را می گیرد و لذت جماع را از بین می برد.
سوم این که اگر خودت یا برادر مومنت بخارید، هر دو می توانید سریع رداهایتان را بالا بزنید و به کار خاراندن یک دیگر مشغول شوید.
چهارم این که به محض این که شاشتان می گیرد می توانید جامه را بالا بزنید و بشاشید و خوب صد البته اگر اسهال داشته باشید و جامه بلند باشد تا بیایید جامه را بالا بزنید همه چیز از دستتان در می رود و آبرو ریزی می شود.
پنجم این که اگر برادر مومنی جامه ای به شما فروخت که بعد از شستشو آب رفت، می توانید آن را بدون نگرانی بپوشید.
این دلایل را هم گفتم که باز فکر نکنی ما اهل بیت همین جوری ضرتی حکم می دهیم.

و اما در مورد وطی با کنیزان، آخ که چه حالی دارد این وطی با کنیزان. البته خدا وکیلی وطی با شتر و گوسفند و بز هم خیلی حال می دهد اما وطی با کنیزان چیز دیگری است که دلایلش را می گویم تا بدانی چرا هر که با کنیزان وطی کند دیگر نمی تواند آن را ترک کند.
اول آن که کنیز را به جهت ان که کنیز است می توانی هر وقت و در هر حال و هر جور که خواستی وطی کنی و این از مزایای کنیزان بود. نیازی به صیغه و آیه و این دری وری ها نیست و فقط ردایت را که البته کوتاهش بهتر است بالا می دهی و بسم الله. می توانی طرف را سر نماز هم بزنی زمین و طرف حق ندارد جیک بزند.
دوم آن که می توانی با کنیزان وطی گروهی داشته باشی که اگر به این لذت برسی دیگر هیچ گاه نمی توانی با یک نفر وطی کنی. فکرش را بکن داری وطی یکی را می کنی و یکی دیگر را می مالانی و یکی دیگر را می بوسی و این ها هم خودشان هی به هم ور می روند و بعد با تو ور می روند و بعد همه آه و ناله می کنند و یک محشر کبرایی می شود که نگو و نپرس. و این هم یکی دیگر از آن چیزهایی است که این غربی ها از ما آموخته اند و خودم با چشم خودم دیدم توی فیلم هایشان هم نشان می دهند.
سوم این که وقتی کنیزت دیگر از بر و رو افتاد و سینه هایش شل شد و شکم آورد آن را در راه خدا آزاد می کنی. هم ثواب هزاران سفرحج و هزاران روز روزه داری را می بری و هم این که یک کنیز صفر کیلومتر از بازار مکه یا کوفه یا مدینه می خری و باز روز از نو و روزی از نو.
چهارم این که می توانی کنیزت را با کنیز برادر مومنت طاق بزنی و عوض کنی. حالا یا ده درهم گیرت می آید یا ده درهم از دست می دهی اما می توانی کنیزی را وطی کنی که برادر مومنت با او وطی کرده. خوشگله را می دهی و خوش هیکله را می گیری یا بر عکس که در آن هم لذتی است بس زیاد.
فراموش نشود که به هنگام شروع وطی با کنیزان بهتر است این دعا را بخوانی:
اللهم زید طول آلتی ، و تاخر انزالی و صغر قطر فرجها و فرجهن، و زید الماء فی فرجها و فرجهن و بارد بطونهما و بطونهن فی هذالیل و سایر الیالی بحق محمد و آل محمّد

و وقتی از جماع با کنیزان فارغ شدی این دعا را بخوان:

اللهم اعطنی هذالوطی مع الجمل و الغنم و صاحب الجمل و الغنم و الجار و زوجه الجار و المومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات
اللهم اعطنی قوه ان تکرر هذه الوطی بکل هذا الیل معها و معهن بثلاث و الاربعاء و الخمساء و مع الجمل و الغنم
یا ارحم الراحمین

حالا دیدی که اسکل نمی شوی و در این احادیث هزاران نکته ی باریک تراز مو نهفته است؟

Advertisements

برچسب‌ها:

6 پاسخ to “استفتائات از امام نقی (ع) – اندر آداب کوتاهی مو، کوتاهی جامه و وطی با کنیزان”

  1. info@yahoo.com Says:

    با مومن و مومنات هم میشود وطی کرد ؟

  2. Aja Says:

    دامبول جان من که حسابی کم آوردم!اما در عوض ایمانم رو دو صد چندان کردی فقط موندم کنیز از کجا گیر بیارم!!؟؟

    • دامبولی Says:

      اگر جای آن دیگر کنیزان را می دانستم خودم بر آن ها همی عمود اسلام را فرو کردمی، پس بر تو باید که به دنبال کنیزان بگردی و با زبان چرب و نرم آن ها را راضی کنی با تو گنگ بنگ داشته باشند که در آن فوایدی است بسیار که پیشتر گفته ام. اما چون بچه ی باحالی هستی می توانی به قم بروی جلوی حوزه خواهران، نگران نباش که با کمی وایتکس و یک بند انداختن و یک مش مو آن ها از این رو به آن رو می شوند. اما اگر گیر افتادی نگو چه کس به تو آدرس داد.
      والله مع الکنیزبازان

  3. baaraan Says:

    دختری به نام شادی دیریست گم شده ست

    با چشم های روشن براق

    با گیسویی بلند به بالای آرزو

    هر کس نشانی از او دارد مارا خبر کند

    این هم نشان ما:

    یک سو خلیج فارس

    سوی دگر خزر…

  4. Aja Says:

    دامبول جان دستم به دامنت!میشه آداب و رسوم دستشوئی رفتن رو هم برام تفسیر کنی!؟ چون با این احادیثی که در پائین نوشته خواندم نمیدونستم برای مستراح رفتن ، بایستی کلی آیه و دعاو مناجات بلد باشی و چقدر باید ریاضت بکشی تا کارت تموم بشه !!
    فصل يازدهم : در آداب بيت الخلاء
    چون خواهد كه داخل بيت الخلاءِ شود سر را بپوشاند ! و اگر در بالاى عمامه چيزى بر سر گيرد بهتر است ، و بسم اللّه بگويد و اين دعا بخواندبه اين عنوان :
    بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ اَلّلهُمَّ اِنّى اَعُوذُبِكَ مِنَ الْخَبيثِ الْمُخْبِثِ الْمُخْبِثِ الرِّجْسِ النَّجِسِ الشَّيْطانِ الرَّجيمِ وديگر بگويد بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَلااِلهَ اِلاّ اللّهُ رَبِّ اَخْرِجْ عَنّى اْلاَذْى سَرْحا بَغَيْرِ حِسابِ وَاجْعَلْنى لَكَ مِنَ الشّاكِرينَ فيماتَصْرِفهُ عَنّى مِنَ اْلاَذى اَوِ الْغَمِّ الَّذى لَوْجَبَسْتَهُ عَنّى هَلَكْتُ لَكَ الْحَمْدُ اَعْصِمْنى مِنْ شَرِّما فى هذِهِ الْبُقْعَةِ وَاَخْرِجْنى مِنْها سالِما وَحُلْ بَيْنى وَ بَيْنَ طاعَةِ الشَّيْطانِ الرَّجيمِ!( تا اینجاش که فکر کنم دهن شیطان سرویس شده!! ) و چون داخل شود پاى چپ را مقدم دارد، بنابر مشهور و حديثش بنظر نرسيده است چون عورتش باز شود بِسْمِ اللّه بگويد تا شيطان چشم برهم نهد و نظرش بعورت او نيفتد! و چون درست بنشيند بگويد اَلّلهُمَّ اذْهَبْ عَنّى الْغَذى وَاْلاَذى وَاجْعَلْنى مِنْ الْمُتِطَهِّرينَ و جمعى گفته اند كه سنت است كه تكيه بر پاى چپ كند و پاى راست را گشاده گذارد!! و مستندش بنظر نرسيده است و چون غايط يا بول بدشوارى بيرون آيد، و بعضى گفته اند مطلقا ايندعا بخواند:
    اَلّلهُمَّ كَما اَطْعَمْتَنيهِ طَي طَيّبا فى عافِيَةٍ فَاءَخْرِجْهُ مِنّى خَبيثا فى عافِيَةٍ.
    در حديث است كه بر هر بنده فرشته موكل است كه سر او را بزير مياندازد در بيت الخلا كه نظر به حدث خود كند، پس آن فرشته مى گويد كه اي فرزند آدم ، اين عاقبت خورشهاى تست كه سعى بسيار در خوبى و پاكيزگى آنها ميكردى ، پس فكركن كه از كجا بهم رساندى و عاقبت بكجا رسيد!(دیگه حالم از هر چی خورشت بود به هم خورد!!) پس سزاوار آنست كه در اين حال بنده اين دعا بخواند اَلّلهُمَّ ارْزُقْنىَ الْحَلالَ وَجَنّبْنى الْحَرامَ چون نظرش بآب استنجا افتد بگويد:
    اَلْحَمْدُلِلّهِ الَّذى جَعَلَ الْماءَ طَهُورا وَلَمْ يَجْعَلْهُ نَجِسا وچون خواهد استنجا كند بگويد اَلّلهُمَّ حَصِّنْ فَرْجى وَاسْتُرْ عَوْرَتى وَحَرِّمْنى عَلَى النّارِ وَوَفِّقْنى لِما يُقَّرِبُنى مِنْكَ ياذَالْجَلالِ وَاْلاِكْرامِ و چون برخيزد دست بر شكمش بمالد وبگويد:
    اَلْحَمْدُلِلّهِ الَّذى هَنانى طَعامى وَ شَرابى وَعافانى مِنَ الْبَلْوى و چون خواهد بيرون آيد پاى راست را مقدم دارد، بنابر مشهور و دست بر شكمش بمالد و بگويد اَلْحَمْدُلِلّه الَّذى عَرَّفَنى لَذَّتَهُ وَاءَبْقى فى جَسَدى قُوَّتَهُ وَاَخْرَجَ عَنّى اَذاهُ يالَها مِنْ نِعْمَةٍ لايِقْدِرُ الْقادِروُنَ قَدْرَها!!!
    *** *** ***
    حالا با این اوصاف فکر نمیکنی به جای شیطان،دهن خودمون سرویس میشه؟! البته میدونم با ادله محکم و جواب حکیمانه ات همه مریدانت رو شگفت زده خواهی کرد!
    عندالله اجرکم فی کل نقیون!

    • دامبولی Says:

      هوالتمیز
      دلیل پوشاندن سر آنست که اگر کسی بخواهد با چماق توی فرق سرتان بکوبد ، هیچ صدمه ای به شما نرسد چون هم عمامه دارید و هم روی عمامه چیز دیگری بسته اید. پس اگر کسی بهترین زمان برای کوبیدن چماق بر سرتان را زمان خلای شما بداند و به شما حمله کند، پارچه های عمامه و سرپوشتان جلوی ضربه را خواهند گرفت.
      و اما در مورد دعا و بسم الله
      بسم الله را باید گفت به این دلیل که شیطان لعنت الله علیه می خواهد شوشول شما را ببیند. شما با گفتن بسم الله یک ضدحالی به شیطان می زنید، یه چیزی تو مایه های مشت محکم به دهان استکبار جهانی
      شیطان با شنیدن بسم الله دوتا پای دیگر قرض می کند و الفرار را بر القرار ترجیح می دهد. فکرش را بکنید در این ممالک غربی شیطان دارد همه زیر و بالای مردم را دید می زند.
      پس فراموش نکنید که به محض این که خواستید شلوارتان را پایین بکشید باید بسم الله را بگویید. این جوری دهن شیطان هم سرویس خواهد شد. مومن همیشه باید در حال ذکر خداوند باشد چه در حال خلاء یا حمام یا وطی با کنیزان که قبلن دعایش را گفته ام. شیطان هم هر بار شما شلوارتان را می کنید مترصد فرصد است تا به چیز شما نگاه کند و پس و پیشتان را دید بزند.
      احوط آنست که خودتان هم به چیزتان نگاه نکنید و وقتی دارید شلوارتان را در می آورید بگویید: » استغفرالله ربی و اتوب الیه من نظر الی آلتی و بیوض زیر آلتی»
      مستحب است که شما با پای چپ وارد شوید، خوب حتمن می خواهی بدانی چرا، چون ما از چپ و مارکسیسم بدمان می آید و برای خلاء رفتن از پای چپ استفاده می کنیم. حتی این قدر از چپ بدمان می آید که چیزمان را هم با دست چپ می شوریم واین چپ حالا فرقی نمی کند سنتی باشد یا مدرن چیز خیلی مزخرفی است که نان ما را آجر کرده است.
      وقتی هم نشستید برای این که حال این چپی ها را بگیرید هم باید روی پای چپ بنشینید و پای راستتان را گشاد بگزارید و دعایش را بخوانید که در بالا آمده است.
      اگر غایط با دشواری بیرون آمد معلوم می شود شما زیاد آب نخورده ای و یبس شده ای اما اشکالی ندارد و می توانی با دعا این را حل کنی پس باید بگویی:» الهم اخرج غائطی مع الیسر و لا مع العسر»
      اما اگر یبوست به حدی بود که جر خوردی باید دعا کنی: » اللهم الاعمر مقعدی فی احسن الطریق»
      و اگر بول با مشکل بیرون آمد که باید بروی جمکران و توبه کنی چون معلوم است که با زن های خیابانی خاک تو سری کرده ای و سوزاک گرفته ای و باید بگویی: » اللهم اغفر زنایی و لا تبتلینی بالسوزاک انک ارحم الراحمین»

      و اما در مورد فرشته ای که سر مومنان را می گیرد تا ببینند چه غلطی کرده اند. این یکی از نکات بزرگ فلسفی اسلام است که می گوید ببین سیب به آن خوشمزگی را خوردی حالا به چه روزی افتاده است. یا ببین این پیتزایی که خوردی چه شکلی شد، یا اون کباب بره یا بستنی فالوده و غیره و غیره. این ها همه از حکمت است و می بینید که در دین ما حتی برای چیزهای به این سادگی مثل خلاء رفتن هم حکمتی است و به همین دلیل است که مومنین در بلاد اسلامی هیچ گناه نمی کنند و انسان های بسیار فلسفی ای هستند و بلاد مسلمان به این درجه از رشد و فهم رسیده اند. به همین دلیل است که مسلمانان هرگز سر یکدیگر را کلاه نمی گزارند و آمار کلاه برداری در کشورهای مسلمان صفر است چون می دانند آن چه می خورند در اندک ساعتی به گوه تبدیل می شود پس چرا حرص، چرا طمع، چرا دوز و کلک، چرا مال حرام؟
      پس هر گاه پی پی کردی و فرشته سرت را گرفت و خم کرد تا ببینی چه کرده ای بگو: » اللهم اخرج النجاست من بطنی و زین بطنی بالگل و البلبل»
      البته می توانی همان لحظه که فرشته گردنت را گرفت تو هم دست فرشته را بگیری و به کار مشول شوی اما برای این که فرشته از حالت نامرئی دربیاید و جسمیت بیابد باید بگویی:» اللهم جسم هذه الملائکه حتی انا ازوجها فی هذا الخلاء، انت خیر الجاکشین»
      و بعد باید که استنجا کنی یعنی که آلت مبارک را بگیری و هی آن را تا سرش بدوشی که در این کار فایده ای بس بزرگ است و باید بگویی: » اللهم زید طول آلتی»
      و بعد باید شلوارت را بالا بکشی و دستت را روی شکمت بمالی و بگویی: » اللهم طعمتنی بالطعام فی هذا التغار و نصرتنی بالخلاء، فانت خیر الرازقین»
      بعد زیپت را بالا می کشی و می گویی: » الحمدلله الذی خلق الزیپ و لو لا زیپ، لم ادرک ان کیف البس شلواری و کیف استر آلتی»
      و بعد با پای راست بیرون می آیی از خلاء و می گویی:» اللهم اجعلنی من اصحاب الیمین یوم القیامه»

      واسلام علی من التبع الاحکام الدامبول العظیم

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s


%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: