شوخی مقام معظم رهبری با استاد الهی قمشه ای و پاسخ زیرکانه ی استاد

لینک تصویر

خاطرات مقام معظم رهبری

استاد هم در پاسخ گفتند:

تو که یه دستت چُلاقه با کدوم دست آفتابه رو نگه می داری و با کدوم دست کونتو می شوری؟

ها ها ها ، حالت جا اومد علی چُلاق؟

کتاب خاطرات استاد الهی قمشه ای، بخش دیدار با بزرگان

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,

5 پاسخ to “شوخی مقام معظم رهبری با استاد الهی قمشه ای و پاسخ زیرکانه ی استاد”

  1. هادی Says:

    یادمه یکی از همسایه هامون هر وقت منو میدید میگفت چطوریی بسیجی از «علی هندی کم»(منظورش رهبر انقلاب بود) چه خبر
    اون همسایه هر وقت منو میدید بهم تیکه مینداخت منم جوابش رو نمیدادم تا اینکه یه بار که ازم پرسید از علی هندی کم چه خبر گفتم ان شا الله جوابت رو خواهی گرفت.
    اتفاقا روز بعد که دیدمش با دستی گچ گرفته دیدمش !!!
    تعجب کردم گفتم بلا به دور چی شده؟
    همسایه گفت هیچی من هم هندی کم شدم!
    خلاصه از اون روز به بعد هر وقت منو میدید مثل آدم سلام میکرد و به کسی اهانت نمیکرد
    حالا نمیخوام بگم خدا اینو بخاطر این حرفاش به اون روز در اورد
    و من هم میدونم وقتی به اون طرف گفتم بزودی جوابت رو میگیری بخاطر حرف من نوعی این اتفاق نیوفتاد.
    ولی داداش گناه داره این اهانت ها رو به رهبر انقلاب و استاد الهی قمشه ای میکنی.
    اونا هر کی میخوان باشن.
    با این حرکتت ثابت شد شما بی منطق میرید جلو و با این اهانتها دارید خودتون و تفکرتون رو نشون می دید.

    • دامبولی Says:

      سلام
      ممنون از پاسختون

      من همه ی حرف های شما رو غیر از اون آخر قبول دارم که می گید گناه داره
      و این که ما بی منطقیم

      چرا توهین به این آقاگناه داره
      چرا من بی منطقم؟

      پاسخ این ها رو که بدی ما هم یه چیزی یاد می گیریم

      • اتوبوس دو طبقه! Says:

        احترام هر کس دست خودشه! رهبر شما دهن یک ملت را سرویس کرده پس منتظر ناسزا هم باید باشد.اگرچه شخصا از ناسزا خوشم نمی آید!

  2. ازاد Says:

    چرااونابه یک ملت وجووناش توهین میکنن گناه نداره؟وقتی نوبت بهملت می رسه هم گناه داره هم بی فرهنگیه؟

  3. سارا Says:

    مطلب جالبی بود اما ای کاش فقط مطلب را خوانده بودم و به کامنتها نگاه نمی کردم کامنت افرادی مثل این آقای هادی واقعا مثل فحش است،انگار دنیا را آب ببرد اینها را خواب میبرد.
    آقای هادی دستور کشتار مردم معترض گناه ندارد؟شما چشمان خود را بسته اید

پاسخی بگذارید

